Шет тілін үйрету үдерісіндегі Case study әдісін қолданудың артықшылығы

Авторлар

  • L. А. Borambaeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        40 25

Кілттік сөздер:

Case study, әдіс, оқу, білімгерлер, қоғам, қабілет.

Аннотация

Мақала шет тілін оқыту үрдісіндегі ең тиімді әдістемелердің бірі-Case study әдісіне арналады. Шет тілін оқытудағы Case study әдісі практикалық және теориялық біліктілікті пайдаланып, шығармашылық қабілетті қолданып, жасанды жолмен ұсынылған жағдаяттардың білімгерлерге өз бетінше шешімін табуды үйрететін әдіс болып табылады. Case study әдісі білімгерлер дайындығын мен өз бетінше жұмысын талап етеді. Аталмыш әдіс білімгерлерге шет тілі сабағынан алған білімді шынайы өмірге икемдеп,шығармашылық жолмен қолдануға мүмкіндік береді. Case study интерактивті әдістер қатарына кіре отырып, білімгерлер жағынан жағымды көзқарасқа ие болып үлгерді. Case study әдісі арқылы білімгерлер шет тілінде пікірталас, диспут, дау, салыстыру, өз ойын айту сияқты қабілеттерді дамытады. Мақалада аталмыш әдістің жағымды жақтарымен қоса, кемшіліктері мен оларды жеңуге бағытталған шаралар да айқындалады.

Библиографиялық сілтемелер

1.1. Ефимова Н.И. Особенности использования
инновационных педагогических технологий при обучении
иностранному языку в неязыковом вузе . – СпС.: Социосфера, 2010. – 62 c.
2.2. Красикова
E.Н. Кейс-метод
в структуре и содержании методической компетенции
лингвиста- преподавателя: дисс.
канд. пед. наук. – Ставрополь, 2009. – C. 85, 110.
3.3. Sinclair J. Collins. Сobuild English language dictionary Harper. – L.: Collins Publishers, 1990. – 25 p.
4.4. Easton G. Learning from case studies. – L.: Englewood Cliffs, 1982. – 59 p.
5.5. Lane H. and Distefano J. International management behavior: Introduction to the cases and case method. – Kent: PWS , 1992. – 104 p.
6 .6.Meral Guceri, Ann Riddell Akin. Case Studies in Education. – M: Englewood Cliffs, 1998. – 59 p.

1.1. Efimova N.I. Osobennosti ispol’zovanija innovacionnyh pedagogicheskih tehnologij pri obuchenii inostrannomu jazyku v
nejazykovom vuze . – SpS.: Sociosfera, 2010. – 62 c.
2.2. Krasikova E.N. Kejs-metod v strukture i soderzhanii metodicheskoj kompetencii lingvista-prepodavatelja: diss. kand. ped. nauk. – Stavropol’, 2009. – C. 85, 110.
3.3. Sinclair J. Collins. Sobuild English language dictionary Harper. – L.: Collins Publishers, 1990. – 25 p.
4.4. Easton G. Learning from case studies. – L.: Englewood Cliffs, 1982. – 59 p.
5.5. Lane H. and Distefano J. International management behavior: Introduction to the cases and case method. – Kent: PWS , 1992. – 104 p.
6.6. Meral Guceri, Ann Riddell Akin. Case Studies in Education. – M: Englewood Cliffs, 1998. – 59 p.

Жүктелулер

Как цитировать

Borambaeva L. А. (2016). Шет тілін үйрету үдерісіндегі Case study әдісін қолданудың артықшылығы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 154(2). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1754

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы