Мәдениетаралық қарым-қатынасты дағдыландыруда диалогтық оқытудың маңыздылығы

Авторлар

  • Adilzhanova U.R, Alieva B.A Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдер университеті, Қазақстан, Алматы қ.,
        29 77

Аннотация

Берілген мақалада мәдениетаралық қатынас жағдайында диалогтық оқытуды және диалогты
қолдану мәселелерін ағылшын тілі сабағында қолдану.
Бұл мақалада мәдениетаралық қарым­қатынас тұрғысынан интерактивті оқытудың әртүрлі
түрлерін қалай қолдану керектігі қарастырылады. Сондай­ақ, Сатаде диалогтың әр түрлі
түрлері талқыланады. Бұл мақалада оқушылар онлайн­оқыту технологиясын қолданудың өзекті
мәселелерін талқылайды, бұл студенттерге оқу үрдісінде табысқа жету жағдайын жасауға және
олардың мотивациялық, интеллектуалды және басқа да салаларын дамытуға жағдай жасайды.
Оқытушының және студенттердің ынтымақтастығы мен белсенді жұмысы студенттердің
жетістіктерін айқындайтын әмбебап дағдыларды қалыптастыру мен дамытуды қамтамасыз
етеді. Интерактивті оқуды пайдалану оқушылардың оқу тиімділігін айтарлықтай арттырады.
Оқытушы мен студент өзара әрекеттесетін интерактивті оқыту – ағылшын тілін оқытудағы ең
тиімді технологиялардың бірі. Интерактивті оқыту – танымдық белсенділікті ұйымдастырудың
ерекше түрі. Нәтижесінде, оқу процесі барлық оқушылар оқу процесіне қатысады, олар оқып,
біледі, олар біледі және бағалауға мүмкіндік береді.

Жүктелулер

Как цитировать

Alieva B.A, A. U. (2019). Мәдениетаралық қарым-қатынасты дағдыландыруда диалогтық оқытудың маңыздылығы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 172(4), 245–251. вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/2598

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы