«Hot potatoes» құралы ретінде болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің мультимедиалық құзыреттілігін дамыту деңгейін бағалау жүйесі
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh-2019-4-ph21Аннотация
Мақала педагог қызметкердің мультимедиалық құзыреттілігін қалыптастыру мен
дамыту деңгейін бағалау жүйесінің өзекті мәселесіне арналған. Зерттеудің мақсаты – «Hot Potatoes»
генеративтік тест қабықшасының ықтимал мүмкіндіктерін қарастыру (Ақпаратты таратудың
әр түрлі формалары мен әдістері, коммуникацияның моно- және поликодтық жүйелері) және
жұмыстың диалогтық режимін іс-жүзінде қолдану (білім алушының әрекеті → «Hot Potatoes»
және т.б. реакциясы) болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің лингвомультикалық
құзыреттілігін қалыптастыруды бағалаудың көп өлшемді моделінің негізі ретінде қарастырылады.
Жұмыстың әдіснамалық тұжырымдамасы болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің
лингво-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесін кешенді теориялық сипаттау және
диагностикалық зерттеу әдістерін ақпараттық қызмет көрсету құралдарымен біріктіруге
негізделген. Электрондық білім беру ресурстарын пайдалану материалдың жоғары ақпараттық
сыйымдылығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді (тесттердің сандық алуан түрлілігі, жұмыс
істеуінің кең спектрі, ақпараттың әр түрлі арналарының үйлесімі, гипермәтіндік технологиялар)
және болашақ орыс және әдебиет мұғалімдерін дайындау үшін оңтайлы жағдайлар жасауға
мүмкіндік береді, өйткені виртуалды орта мұндай үлгілерді синхронда да, диахронияда да
алуға мүмкіндік береді (материалдар мұрағатынан). Жүргізілген зерттеу нәтижелері және «Hot
Potatoes» тесттік бағдарлама мүмкіндіктерін апробациялау ұсынылып отырған лингвометодикалық
стратегия – кәсіби салада тиімді өзара іс-қимыл мүмкіндігін қамтамасыз ететін тұлғаның кешенді
ресурсы ретінде болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің мультимедиалық құзыреттілігін
динамикалық дамытуды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.