Шетел студенттерін қазақ және орыс тілдеріне қашықтықтан оқыту

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh.2022.v186.i2.022
        32 32

Аннотация

Мақалада тілді қашықтықтан оқыту, сөйлеу әрекетінің барлық түрлері: сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу мәселелері қарастырылады. Қашықтықтан оқытудың әдістері мен тәсілдері талданады, онлайн форматта екі тілді оқытуда психологиялық және лингвистикалық қиындықты жеңуге көмектесетін ұсынымдар беріледі. Мақалада ұсынылған жаттығулар жүйесі студенттерді оқытуға көмектеседі, олардың қарымқатынас дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Жалпы әдістер мен әдістер онлайн форматының мүмкіндіктерімен үйлеседі.Оқытушының қызметі сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу техникасын үйретуге ғана емес, сонымен қатар қызықты және танымдық ақпараты бар әдебиеттерді мұқият таңдауға бағытталуы керек. Оқыту-күрделі және көп мақсатты үдеріс. Оқытушының қызметі оқу үдерісін барынша арттыруға бағытталуы керек. Осы тармақтарды ескере отырып, оқытушыға аудиторияны сауатты ұйымдастыруға, қарқынын, балама жұмыс түрлерін реттеуге мүмкіндік береді, бұл шетелдік студенттердің белсенділігін арттыра түседі. Көптеген дидактикалық тұжырымдамалардың негізіне айналған және білім берудің барлық кезеңдерінде сәтті жүзеге асырылған коммуникативті принцип байланыс әдіснамасы мен лингвистиканы, коммуникативті процестің параметрлерін оқытуға деген қызығушылықты едәуір нығайтты. Мақалада оқытудың әртүрлі кезеңдеріне сәйкес келетін әртүрлі нұсқаулықтар ұсынылған. Мақалада шетелдік студенттердің іс-әрекетін, олардың қазақ және орыс тілдерін меңгеруін белсендіретін жұмыс түрлері ұсынылады.

Жүктелулер

Жарияланды

2022-07-04

Как цитировать

Ignatova, E., Tolmacheva, D., & Sadenova, A. (2022). Шетел студенттерін қазақ және орыс тілдеріне қашықтықтан оқыту. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 186(2). https://doi.org/10.26577/EJPh.2022.v186.i2.022

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы