Неореализм прозасындағы қаһарман концепциясы (М.Земсковтың «Габриэльдің саксофоны» романы мысалында)

Авторлар

        63 101

Аннотация

Мақалада М.Земсковтың «Гавриилдің саксофоны» романы талданып, жаңа реализмнің елеулі белгілері мен ұстанымдары ашылады. Бұл бағыт қол жетімді, тартымды және сонымен бірге жоғары сапалы прозаның заманауи мәдени өрісінде өз орнын берік алады. Михаил Земсковтың еңбектері адам болмысының іргелі мәселелерін терең тұжырымдаумен, адам мен қазіргі қоғамның терең қайшылықтарын зерттеумен ерекшеленеді. Михаил Земсков өз еңбектерінде мәдениетті өзгерту процесімен өзара байланысты қоғамның деградациясы мәселесін көтереді. Шындықты қабылдау авторлық рефлексия арқылы жүзеге асады. Әңгіменің бөлшектенуі, мозаиканың белгілі бір авторлық әдістемесі, сондықтан романның иерархиясында тұрақты соңы жоқ. Осы талдау аясында бұл романның мәселелері жинақталып, образдық образдардың ерекшелігі, қазіргі бұқаралық әдебиеттің жаңа кейіпкерлері бейнесінің эстетикасына көңіл бөлінеді.

Жүктелулер

Как цитировать

Dzhalamova, Z. B., & Dzholdasbekova, B. U. (2023). Неореализм прозасындағы қаһарман концепциясы (М.Земсковтың «Габриэльдің саксофоны» романы мысалында). ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 189(1), 147–156. вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/4272

Шығарылым

Бөлім

Литературоведение

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають