Студенттердің сөйлеу дағдыларын жетілдіруге ынталандырудағы аудиториядан тыс жұмыстардың рөлі

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh.2023.v192.i4.ph15
        89 74

Аннотация

Бұл мақалада студенттердің ағылшын тілін меңгеруіне және жоғары білім деңгейінде сөйлеу қабілетіне сабақтан тыс жұмысының ықпалын анықтау мақсатындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына талдау жасалған. Зерттеу нысаны 2021/2022 оқу жылының тілдік емес мамандықтардың 1 курс студенттері. Бұл зерттеуді жүзеге асыруда мәліметтер алу үшін оқушылардың іс-әрекетін бақылау және бағалау сияқты кейбір әдістер қолданылады. Бақылау мәліметтерін өңдеу әдісі болып жатқан құбылыстарды ауызша сипаттау арқылы тұтас түсіну үшін сапалы түрде жүзеге асырылады, ал оқушының іс-әрекетін бағалау сандық түрде жүзеге асырылады, өйткені деректер сандық. Бұл зерттеудің мақсаттары (a) мәселені шешуге көмектесу және студенттердің ағылшын тілінде сөйлесу қабілетін жақсартудың баламасын табу және (б) студенттердің ағылшын тілін меңгеруіне қолдау көрсетудегі сыныптан тыс ағылшын сабақтарының рөлі туралы білім беру. сөйлеу клубында.

Түйін сөздер: мотивация, сыныптан тыс жұмыстар, сөйлеу клубы, сөйлеу қабілеттері, тілді меңгеру.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-12-29

Как цитировать

Iliyas, A., Baimanova, L., Shulembayeva, K., & Zhumanova, G. (2023). Студенттердің сөйлеу дағдыларын жетілдіруге ынталандырудағы аудиториядан тыс жұмыстардың рөлі. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 192(4), 167–175. https://doi.org/10.26577/EJPh.2023.v192.i4.ph15

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы