Инновациялық педагогикалық тәсілдер арқылы ағылшын тілін оқытуды жетілдіру: сценарий және импровизациялық драманың күші

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh.2024.v196.i4.ph20
        18 14

Аннотация

Мақалада ағылшын тілін екінші тіл ретінде оқытудағы инновациялық педагогикалық әдістердің интеграциясы зерттеліп, сценарий негізіндегі және импровизациялық драмалық әдістерге баса назар аударылады. Калифорния университетінде (Дэвис, АҚШ) Мұхаммет Чагры Гүзел әзірлеген бұл әдістер студенттердің ауызша сөйлеуін, мотивациясын және шығармашылығын арттыруға бағытталған. Зерттеу белсенді қатысуды, сыни ойлауды және дайындықсыз кенеттен пайда болған қарым-қатынасты дамыту үшін «Hotline», «Yes, and», «Object + Yes, and», «PechaKucha» презентация пішімі сияқты әдістерді сипаттайды. Осы динамикалық стратегияларды жүзеге асыру арқылы студенттер шынайы өмірдегі сөйлесу сценарийлерімен танысады, тілде еркін сөйлеуді дамытады және вербалды емес қарым-қатынас дағдыларын нығайтады. Сонымен қатар, бейімделген жаңылтпаштарды қолдану әртүрлі тіл топтарындағы студенттерде кездесетін ерекше фонетикалық қиындықтарды жою арқылы айтылымды жақсартуға көмектеседі. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, бұл драмаға негізделген тәсілдер студенттердің сенімділігін, ынтымақтастық дағдыларын және тілдік құзыреттілігін айтарлықтай жақсартуға әкелетін қолдаушы және ынталандырушы орта жасайды. Бұл зерттеу тіл үйренуде шығармашылық пен өзара әрекеттестіктің маңыздылығын көрсетеді, бұл инновациялық әдістерді қазіргі заманғы ағылшын тілін оқытудың тиімді құралдары ретінде ұсынады.

Түйін сөздер: ағылшын тілін оқыту, оқытудың инновациялық әдістері, сценарий және импровизациялық драма, ауызша сөйлеу, педагогикалық технологиялар, еркін сөйлеу, айтылым, белсенді оқыту.

Авторлардың биографисы

Қ. Кенжеқанова, Калифорния университеті, Дэвис, АҚШ

Кенжеқанова Құралай Кенжеқанқызы (корреспондент автор) – PhD, Калифорния университеті (Дэвис қ., АҚШ, e-mail: kuralay.kenzhekanova@mail.ru);

Д. Капанова, Калифорния университеті, Дэвис, АҚШ

Капанова Дамели Енсебековна – ф.ғ.к., профессор, Калифорния университеті (Дэвис қ., АҚШ, e-mail: kuralay.kenzhekanova@mail.ru).

Жүктелулер

Как цитировать

Кенжеқанова, К., & Капанова D. (2025). Инновациялық педагогикалық тәсілдер арқылы ағылшын тілін оқытуды жетілдіру: сценарий және импровизациялық драманың күші. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 196(4), 230–241. https://doi.org/10.26577/EJPh.2024.v196.i4.ph20

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы