Жаһандану дәуіріндегі интерактивті оқыту: ағылшын тілін үйренуге арналған төңкерілген сынып моделі
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh2025199322Аннотация
Қазіргі заманғы білім беру цифрландыру мен инновациялық педагогикалық технологияларды енгізуден туындаған елеулі өзгерістерді бастан кешуде. Осындай технологиялардың бірі – дәстүрлі оқыту процесін аударып, оны интерактивті және оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдейтін «төңкерілген сынып» оқыту моделі (Flipped Classroom).
Ағылшын тілін оқытуда Flipped Classroom моделін қолдану әсіресе өзекті. Жаһандану жағдайында ағылшын тілі қарым-қатынас құралы ғана емес, сонымен қатар әлемдік білім беру және кәсіби ресурстарға қол жеткізудің кілті болды. Әсіресе Цифрлық Қазақстан, бағдарламасы аясында шет тілдерін үйренуге көп көңіл бөлінетін Қазақстанда төңкерілген сыныпты енгізу оқушылардың ынтасын арттыруға, оларды оқыту нәтижелерін жақсартуға және оларды халықаралық қоғамдастыққа табысты кірігуге дайындауға мүмкіндік береді.
Алайда Қазақстанда ағылшын тілін оқыту контекстінде төңкерілген сыныпты қолдануға арналған ғылыми зерттеулердің жетіспеушілігі бар. Бұл қолданыстағы тәжірибені талдау және елдің білім беру мекемелері үшін ұсыныстар әзірлеу қажеттілігін көрсетеді.
Бұл зерттеудің мақсаты ағылшын тілі сабақтарында Flipped Classroom технологиясын қолданудың мүмкіндіктері мен тиімділігін талдау, сондай-ақ ұлттық және мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, оны енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу болып табылады. Зерттеу нәтижелері Қазақстандағы шет тілін оқыту әдістемесін жетілдіруге және білім алушылардың дербес оқу дағдыларын дамытуға үлес қосады.
Түйін сөздер: Flipped classroom, цифрландыру, ағылшын тілін оқыту, инновациялық білім беру технологиялары.
