Прима қобызда ойнауға үйретудің музыкалық-педагогикалық кейбір аспектілері. Некоторые музыкально-педагогические аспекты обучения игре на кобыз-прима.

Авторлар

  • А. Rakymzhan Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы, Алматы қ.,
        34 86

Кілттік сөздер:

прима қобыз, оқыту мен тәрбие, тұлғаның қалыптасуы, сабақтастық, портфол прима кобыз, обучение и воспитание, развитие личности, преемственность, портфолио, рефлексия, оценочные критерии, музыкальная педагогика, творческие способности, игра на инструменте,

Аннотация

Бұл мақалада прима қобыз мектебінде шебер орындаушыларды қалыптастыру үшін оқытудың қазіргі педагогикалық-психологиялық бірқатар аспектілерінің маңызы туралы жазылған. В данной статье рассматривается роль некоторых музыкально-педагогических аспектов в обучении прима кобызистов.

Библиографиялық сілтемелер

1 Уразалиева-Шілдебаева Ғ. Қобызшылар ансамбліне арналған жинақ «Назерке».– Астана, 2005. – Б. 3.
2 Судзуки Ш. Взращенные с любовью. Классический подход к воспитанию талантов. – М.: Попурри, 2005. – 192 б.
3 Флеш Карл. Искусство скрипичной игры. – М.; Музыка, 1964. – 74 б.
4 Мұғалімге арналған нұсқкаулық, Назарбаев Зияткерлік мектептері // ДББҰ педагогикалық шеберлігі, 2014. – Б. 27, 31.

Жүктелулер

Как цитировать

Rakymzhan А. (2015). Прима қобызда ойнауға үйретудің музыкалық-педагогикалық кейбір аспектілері. Некоторые музыкально-педагогические аспекты обучения игре на кобыз-прима. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 149(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/518