Жаттығулар мен тапсырмаларды орындатудың өзіндік ерекшеліктері
Кілттік сөздер:
аналитикалық тапсырма, синтаксистік жүйе, сөйлесім әрекеті, жай сөйлем компоненттері, кешенді жұмыс, тілдік амал-тәсіл.Аннотация
Мақалада жоспарланған жұмыстар жүйесі мен әдістеме студенттерді әр түрлі деңгейдегі жаттығулар мен тапсырмаларды орындап, мазмұндама, шығарма жазуға дайындауға, оқытушыға сабақты оқушылар ойланатындай күрделі әрі тиімді өткізуге көмектесетіні айтылады. Жаттығу жұмыстарының тілді үйретудің барлық кезеңінде, әрбір сабақта, басқа тапсырмалардың түрімен байланысты қарастырылып өте кең дәрежеде қолданылатыны сөз болады. Қазақ тілінің жай сөйлем және оның түрлерін меңгертуде әдістеме бойынша жаңа кешенді жұмыстың түрлері ұйымдастырылып, арнайы жаттығулар мен тапсырмалар жүйесі жасалғаны айтылады. Жаттығуларды аналитикалық, танымдық, ізденімдік деп бөліп, тапсырмалардың ойбөліс, өздік, шығармашылық түрлері қарастырылады. Берілген әрбір жаттығулар мен тапсырмалардың мақсаты, тиімділігі, маңызына тоқталады. Студенттің әр түрлі жағдаяттарға негізделген сөйлеу дағдысын, ойлау қабілетін, дүниетанымын, ой-өрісін қалыптастырады. Жаттығулар жүйесі қазақ тілінің синтаксистік жүйесіне қатысты теориялық білімдерімен қаруландырады; жай сөйлем компоненттерін байланыстырушы тілдік амал-тәсілдердің жүйесін игертеді; сөйлесім әрекетінің түрлерін сауатты меңгерулеріне көмектеседі.Библиографиялық сілтемелер
1.1. Қараев М. Сабақ әдістемесінің мәселелері. Оқу құралы.
1-кітап. – Алматы: Рауан, 1997. – 97б.
2.2. Саламатова З.Қ. Жай сөйлем синтаксиін оқыту
барысында оқушылардың тілін дамыту (8-сынып). – Алматы: Атамұра, 1994. – 19 б.
3.3. Қасабекова Қ. Орыс мектептерінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің практикалық және зертханалық жұмыстары.
– Алматы: Рауан, 1999. – 190 б.
4.4. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. – Алматы: Мектеп, 2001. – 127 б.
References
1.1. Qaraev M. Sabaq a’dіstemesіnіng ma’selelerі. Oqw qurali’. 1-kіtap. – Almati’: Rawan, 1997. – 97b.
2.2. Salamatova Z.Q. Jay so’ylem si’’ntaksi’’іn oqi’tw bari’si’nda oqwshi’lardi’ng tіlіn dami’tw (8-si’ni’p). – Almati’: Atamura,
1994. – 19 b.
3.3. Qasabekova Q. Ori’s mektepterіnde qazaq tіlіn oqi’tw a’dіstemesіnіng prakti’’kali’q ja’ne zerthanali’q jumi’stari’. – Almati’:Rawan, 1999. – 190 b.
4.4. Nurjanova J. Qazaq tіlіn ti’’іmdі oqi’tw joldari’. – Almati’: Mektep, 2001. – 127 b.
1-кітап. – Алматы: Рауан, 1997. – 97б.
2.2. Саламатова З.Қ. Жай сөйлем синтаксиін оқыту
барысында оқушылардың тілін дамыту (8-сынып). – Алматы: Атамұра, 1994. – 19 б.
3.3. Қасабекова Қ. Орыс мектептерінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің практикалық және зертханалық жұмыстары.
– Алматы: Рауан, 1999. – 190 б.
4.4. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. – Алматы: Мектеп, 2001. – 127 б.
References
1.1. Qaraev M. Sabaq a’dіstemesіnіng ma’selelerі. Oqw qurali’. 1-kіtap. – Almati’: Rawan, 1997. – 97b.
2.2. Salamatova Z.Q. Jay so’ylem si’’ntaksi’’іn oqi’tw bari’si’nda oqwshi’lardi’ng tіlіn dami’tw (8-si’ni’p). – Almati’: Atamura,
1994. – 19 b.
3.3. Qasabekova Q. Ori’s mektepterіnde qazaq tіlіn oqi’tw a’dіstemesіnіng prakti’’kali’q ja’ne zerthanali’q jumi’stari’. – Almati’:Rawan, 1999. – 190 b.
4.4. Nurjanova J. Qazaq tіlіn ti’’іmdі oqi’tw joldari’. – Almati’: Mektep, 2001. – 127 b.
Жүктелулер
Как цитировать
Ermagambetova, L. N., & Abdrahmanova, Z. (2016). Жаттығулар мен тапсырмаларды орындатудың өзіндік ерекшеліктері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 155(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1525
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы