Мемлекеттік тілді тереңдетіп оқытуда инновациялық технологияны қолдану

Авторлар

  • G. А. Muldagalyeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Zh. P. Kasymova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        23 17

Кілттік сөздер:

инновация, грамматика, лексика, практика, ойын, антоним, синоним, омоним, орфография, мәтін, сөздік.

Аннотация

Шетел азаматтарына оқытылатын қазақ тілі пәнінің көздейтін негізгі мақсаты – тыңдаушыларды белгілі дәрежеде қазақша сөйлеуге, өз ойын басқаға жеткізе алатын, біреудің сөйлеген сөзін, жазғанын түсіне алатын дәрежеге жеткізу. Грамматикалық материалдарды, лексикалық тақырыптарды оқыту, модульдық технологияны және ойын технологияларын қолдану жолдары қарастырылады. Бұл технологияларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану – тыңдаушының пәнге деген қызығушылығы мен білім сапасын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырады. Инновациялық әдіс-тәсілдерді ретімен ендіру арқылы оқытушы тыңдаушының белсенділігін, ауызекі сөйлеу даңдыларын, ойлау қабілетін дамытады. Ең бастысы, тіл байлығының молаюына, сөйлеу тілінің көркеюіне, тіл мәдениетінің артуына, өз ойын орнықты жеткізуіне негіз болады.

Библиографиялық сілтемелер

1.1. Қазақ тілі: Әдістеме // Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал. – 2004. – №2. – 47 б.
2.2. Орыс тіліндегі мектептерде қазақ тілін оқыту әдістемесі. – Алматы, 1996.
3.3. Қазақ тілі: әдістеме. – 2013. – №8 (71). – Б. 5, 21.
4.4. Қазақ тілі. Мектепте, колледжде және ЖОО-да оқыту. – 2014. – №1-2 (62).
5.5. Қазақ тілі мен әдебиеті орта мектепте. – №4 сәуір 2013 жыл.
6.6. Білім беру қызметкерлерінің бірінші республикалық
педагогикалық оқулары «Педагогтың кәсіби өсуі – білім
берудің жаңа сапасын қамтамасыз етудің басты шарты». – 26-28 маусым 2013 жыл. – Баяндамалар жинағы 3 бөлім.
7.7. Қазақ тілін оқыту методикасы. – Алматы: Ана тілі, 1991.

References
1.1. Qazaq tіlі: A’dіsteme // Respwbli’’kali’q ghi’li’mi’’-a’dіstemelіk jwrnal. – 2004. – №2. – 47 b.
2.2. Ori’s tіlіndegі mektepterde qazaq tіlіn oqi’tw a’dіstemesі. – Almati’, 1996.
3.3. Qazaq tіlі: a’dіsteme. – 2013. – №8 (71). – B. 5, 21.
4.4. Qazaq tіlі. Mektepte, kolledjde ja’ne JOO-da oqi’tw. – 2014. – №1-2 (62).
5.5. Qazaq tіlі men a’debi’’etі orta mektepte. – №4 sa’wіr 2013 ji’l.
6.6. Bіlіm berw qi’zmetkerlerіnіng bіrіnshі respwbli’’kali’q pedagogi’’kali’q oqwlari’ «Pedagogti’ng ka’sіbi’’ o’swі – bіlіm
berwdіng janga sapasi’n qamtamasi’z etwdіng basti’ sharti’». – 26-28 mawsi’m 2013 ji’l. – Bayandamalar ji’’naghi’ 3 bo’lіm.
7.7. Qazaq tіlіn oqi’tw metodi’’kasi’. – Almati’: Ana tіlі, 1991.

Жүктелулер

Как цитировать

Muldagalyeva G. А., & Kasymova, Z. P. (2016). Мемлекеттік тілді тереңдетіп оқытуда инновациялық технологияны қолдану. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 155(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1531

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы