Жаңа технологиялар арқылы оқытуда дидактикалық ұстанымдар мен әдіс-тәсілдер
Кілттік сөздер:
технология, дидактиканың басты ұғымы, дидактикалық үдерістің мақсаты, оқыту ұстанымы, инновация, модульдік оқыту.Аннотация
Бұл мақалада жаңа технология арқылы қазақ тілін оқыту мәселелері қарастырылады. Әлемдік бәсекелестік заманында білім және қабілеттілік деңгейіне, іскерлікке ерекше көңіл бөлінуде. Қазақ тілін оқыту барысында білім алушылардың ойлауы мен сөйлеуін дамыту жаңа технологияны пайдалану қажеттілігі туындауда. Мақалада қазақ тілін оқытуды жаңа заман талап ететін сапа тұрғысынан меңгертетін дидактикалық үдерістің мақсаты қарастырылады. Білім алушылардың ойлауы мен шебер сөйлеу тілін дамытудың дидактикалық негіздері ішінде «дидактикалық ұстанымдар» жөнінде ой қозғалады. Инновация ұғымының анықтамасына тоқталады. Оқыту технологиясының құрылымына, жаңа оқыту технологиясын кіргізуге қатысты шаралар қолдану қажеттілігі бүгінгі заманның басты талабы. Мақалада адам бойындағы қажеттілікті қанағаттандыруға кепілдік беретін, әрі жаңа қажеттілікті анықтайтын, икемді білім беретін модулдік оқыту мәселелері қарастырылған. Модулдік оқытудың дидактикалық ұстанымдары мен негіздері білімді сапалық жағынан өзгертеді. Мақалада автор интерактивті оқытудың тиімді болуы үшін қарым-қатынастың үш жағы қатысуы қажеттілігі туралы айтады.Библиографиялық сілтемелер
1.1. Назарбаев Н. Қазақстан халқына Жолдауы // Егемен Қазақстан. – 2007, 1 наурыз.
2.2. Оконь В. Дидактикаға кіріспе. – М., 1987. – 221 б.
3.3. Қасым Б. Педагогика және психология мамандықтары студенттеріне кәсіби қазақ тілін кредиттік технология арқылы үйрету // Білім беру жүйесінде кәсіби бағытты жүзеге асырудың өзекті мәселелері. Ғылыми мақалалар
жинағы. – Алматы, 2013. – Б. 199-204.
4.4. Тұяқов Е. Модулдік технологиямен оқыту // Қазақстан мектебі, 2005. – №3. – Б. 18-28.
5.5. Әлімов А. Интербелсенді әдістерді жоғарғы оқу орындарында қолдану / Оқу құралы. – Алматы, 2009. – 328 б.
1.1. Nazarbaev N. Qazaqstan halqi’na Joldawi’ // Egemen Qazaqstan. – 2007, 1 nawri’z.
2.2. Okon# V. Di’’dakti’’kagha kіrіspe. – M., 1987. – 221 b.
3.3. Qasi’m B. Pedagogi’’ka ja’ne psi’’hologi’’ya mamandi’qtari’ stwdentterіne ka’sіbi’’ qazaq tіlіn kredi’’ttіk tehnologi’’ya arqi’li’
u’yretw // Bіlіm berw ju’yesіnde ka’sіbi’’ baghi’tti’ ju’zege asi’rwdi’ng o’zektі ma’selelerі. Ghi’li’mi’’ maqalalar ji’’naghi’. – Almati’, 2013. – B. 199-204.
4.4. Tuyaqov E. Modwldіk tehnologi’’yamen oqi’tw // Qazaqstan mektebі, 2005. – №3. – B. 18-28.
5.5. A’lіmov A. I’’nterbelsendі a’dіsterdі jogharghi’ oqw ori’ndari’nda qoldanw / Oqw qurali’. – Almati’, 2009. – 328 b.
2.2. Оконь В. Дидактикаға кіріспе. – М., 1987. – 221 б.
3.3. Қасым Б. Педагогика және психология мамандықтары студенттеріне кәсіби қазақ тілін кредиттік технология арқылы үйрету // Білім беру жүйесінде кәсіби бағытты жүзеге асырудың өзекті мәселелері. Ғылыми мақалалар
жинағы. – Алматы, 2013. – Б. 199-204.
4.4. Тұяқов Е. Модулдік технологиямен оқыту // Қазақстан мектебі, 2005. – №3. – Б. 18-28.
5.5. Әлімов А. Интербелсенді әдістерді жоғарғы оқу орындарында қолдану / Оқу құралы. – Алматы, 2009. – 328 б.
1.1. Nazarbaev N. Qazaqstan halqi’na Joldawi’ // Egemen Qazaqstan. – 2007, 1 nawri’z.
2.2. Okon# V. Di’’dakti’’kagha kіrіspe. – M., 1987. – 221 b.
3.3. Qasi’m B. Pedagogi’’ka ja’ne psi’’hologi’’ya mamandi’qtari’ stwdentterіne ka’sіbi’’ qazaq tіlіn kredi’’ttіk tehnologi’’ya arqi’li’
u’yretw // Bіlіm berw ju’yesіnde ka’sіbi’’ baghi’tti’ ju’zege asi’rwdi’ng o’zektі ma’selelerі. Ghi’li’mi’’ maqalalar ji’’naghi’. – Almati’, 2013. – B. 199-204.
4.4. Tuyaqov E. Modwldіk tehnologi’’yamen oqi’tw // Qazaqstan mektebі, 2005. – №3. – B. 18-28.
5.5. A’lіmov A. I’’nterbelsendі a’dіsterdі jogharghi’ oqw ori’ndari’nda qoldanw / Oqw qurali’. – Almati’, 2009. – 328 b.
Жүктелулер
Как цитировать
Turarova К. К. (2016). Жаңа технологиялар арқылы оқытуда дидактикалық ұстанымдар мен әдіс-тәсілдер. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 154(2). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1769
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы