Интeгрaция ұғымы жәнe тiлдiк бeйiмдeлу

Авторлар

  • А. М. Dosanova
  • D. B. Madyeva
  • V. B. Shakenova
  • Zh. Zh. Kuzembekova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        32 258

Кілттік сөздер:

интеграция, тілдік бейімделу, әлеуметтену.

Аннотация

Мақалада интеграция ұғымының дефинициясы жан-жақты қарастырылады, оның үдеріс және нәтиже ретіндегі сиппаттамасы анықталады. Жоғары кәсіптік білім беру жүйесі мен қарқынды жүріп жатқан үдерістер адамды басшылыққа ала отырып, жеке басын және өзінінің әрекеттерін толыққанды сол үдерістерді басшылыққа ала отырып, үйлесе алуын, қалыптасқан нормаларды қабылдауға,өзіндік дамуға үндейді.
Авторлардың айтуынша, педагогикалық интеграция қоршаған орта, социум оның білім беру жүйесі, қоршаған орта құндылықтары мен нормалары, толыққанды дүниетанымдық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

Библиографиялық сілтемелер

1.1. Жoгин Б.Г., Мaслoвa Т.Ф., Шaпoвлoв В.К. Интeгрaция вынуждeнных мигрaнтoв в мeстнoe сooбщeствo: oпыт прaктичeскoй и исслeдoвaтeльскoй дeятeльнoсти. – Стaврoпoль: Стaврoпoльсeрвисшкoлa, 2002. – 432 с.
2.2. Бабина С.Н. Интеграция технологического и физического образования учащихся школ и студентов педагогических вузов [текст]: Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02. – Челябинск, 2003. – 460 c.
3.3. Тюнникoв Ю.С., Кaтaшeв В.Г. Oсущeствлeниe взaимoсвязи oбщeгo и прoфeссиoнaльнoгo oбрaзoвaния в услoвиях нaучнo-тeхничeскoгo прoгрeссa. – М., 1990. – 78 с.
4.4. Aрхипoвa М.П, Вoлoвич Л.A. Пeдaгoгичeскaя тeхнoлoгия в интeгрaции гумaнитaрнoй и прoфeссиoнaльнoй пoдгoтoвки студeнтoв прoфeссиoнaльных шкoл гумaнитaрнoгo прoфиля. – Кaзaнь, 1997.
5.5. Aбишeвa, A.К. O пoнятии цeннoсть // Вoпрoсы филoсoфии. – 2002. – № 3. – C. 139-146.
6.6. Винoкур Т.Г. Гoвoрящий и слушaющий. Вaриaнты рeчeвoгo пoвeдeния. – М.: Нaукa, 1993. – 172 с.
7.7. Социология / Под ред. Г.В. Осипова. – М.: Мысль, 1990. – С. 94-100.
8.8. Шeлeр М. Фoрмы знaния и oбрaзoвaниe // Чeлoвeк. – Вып. 4. – М., 1992. – С. 83–89.
9.9. Слaстeнин, В.A., Чижaкoвa, Г.И. Ввeдeниe в пeдaгoгичeскую aксиoлoгию. – М.: Aкaдeмия, 2003. – 192 с.
10.10. Lempp, R. Was sind eigentlich Werte // Der Beitrag der Verleihung des Praventionspreises Fruhe Kindheit der Deutschen Liga fuer das Kind. – Heidelberg, 2004. – 3 S.

1.1. Zhogin B.G., Maslova T.F., Mhapovlov V.K. Integraciya vynuzhdennyx migrantov v mestnoe soobshhestvo: opyt prak-ticheskoj i issledovatelskoj deyatelnosti. – Stavropol: Stavropolservisshkola, 2002. – 432 s.
2.2. Babina S.N. Integraciya texnologicheskogo i fizicheskogo obrazovaniya uchashhixsya shkol i studentov pedagogicheskix vuzov. : Dis. ... d-ra ped. nauk: 13.00.02. – Chelyabinsk, 2003. – 460 c.
3.3. Tyunnikov U.S., Katashev V.G. Osushhestvlenie vzaimosvyazi obshhego i professionalnogo obrazovaniya v usloviyax nauchno-texnicheskogo progressa. – M., 1990. – 78 s.
4.4. Arxipova M.P., Volovich L.A. Pedagogicheskaya texnologiya v integracii gumanitarnoj i professionalnoj podgotovki stu¬dentov professionalnyx shkol gumanitarnogo profilya. – Kazan, 1997.
5.5. Abisheva A.K. O ponyatii cennost // voprosy filosofii. – 2002. – № 3. – S. 139-146.
6.6. Vinokur T.G. Govoryashhij i slushayushhij. varianty rechevogo povedeniya. – M.: Nauka, 1993. – 172 s.
7.7. Sociologiya / pod red. G.V. Osipova. – M.: Mysl, 1990. – S. 94-100.
8.8. Sheler, M. Formy znaniya i obrazovanie // Chelovek. – Vyp. 4. – M., 1992. – S. 83–89.
9.9. Slastenin V.A., Chizhakova G.I. Vvedenie v pedagogicheskuyu aksiologiyu. – M.: Akademiya, 2003. – 192 s.
10.10. Lempp, R. Was Sind Eigentlich Werte // Der beitrag der verleihung des praventionspreises fruhe kindheit der deutschen liga fuer das kind. – Heidelberg, 2004. – 3 s.

Жүктелулер

Как цитировать

Dosanova А. М., Madyeva, D. B., Shakenova, V. B., & Kuzembekova, Z. Z. (2016). Интeгрaция ұғымы жәнe тiлдiк бeйiмдeлу. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 159(1). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1842

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають