Қазақ және орыс тілдеріндегі түр мен шақ санаттарын студенттерге меңгерту ерекшелігі

Авторлар

  • L. A. Bugenova Международная образовательная корпорация Казахско-Американский университет, Казахстан, Алматы http://orcid.org/0000-0003-1715-3479
  • T. Merkibaev Казахский национальный педагогический университет имени Абая, Казахстан, г. Алматы http://orcid.org/0000-0001-5642-3940
  • M. B. Tulegenova Казахский национальный педагогический университет имени Абая, Казахстан, г. Алматы http://orcid.org/0000-0002-2681-7954

Аннотация

Мақалада тілдік құзыреттілікті қалыптастыру тұрғысынан орыс қазақ тілдеріндегі етістіктердің шақ категориясы қарастырылады. Бұл мәселеге көз аудартудың өзіндік позициясы бар, өйткені тілді меңгерудегі етістіктің уақыт категориясын үш тілде: орыс, қазаұ және ағылшын тілдерінде меңгерте алу әдістеменің негізгі әрі маңызды бөлігінің бірі болып табылады және дұрыс сөйлеу құзыреттілігін қалыптастырады. Аспектологияның орталық мәселесі болып табылатын уақыт категориясына арналған  етістіктің түрлері мен лексикалық көрінісі қатысты көптеген және жан-жақты зерттеулерге қарамастан, айтылған пікірлердің және жасалған зерттеулердің ешқайсысы әлі күнге дейін жалпыға бірдей қабылданбайды. Орыс  және қазақ тілдерінде етістіктердің түрі мен шағының грамматикалық категорияларын зерттеуге дәстүрлі көзқарастың өзгеруі уақыт талаптарына сәйкес сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру жолдарын іздеуге әкеледі. Орыс және қазақ тілдерін үйренудегі қателіктер, қиындықтар мен қиындықтар, тілдік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында орыс және қазақ тілдерінде етістіктің түр-уақыттық категорияларын қолданудың берік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру қажеттілігіне сәйкес, жаттығулар кешенін құру қажеттілігін қалыптастырды. Авторлар әр түрлі әдістемелер мен жаттығулар кешендерін қолдану университеттегі білім беру процесінде тілдік құзыреттіліктің қалыптасуына тиімді әсер ететіне көз жеткізді.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-07-03

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы