Тандем әдісі мәдениетаралық коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру әдісі ретінде

Авторлар

  • Y. S. Rakhimova Казахский национальный университет им. аль-Фараби, Казахстан, г. Алматы http://orcid.org/0000-0003-1242-8170
  • A. S. Seidikenova Казахский национальный университет им. аль-Фараби, Казахстан, г. Алматы http://orcid.org/0000-0002-6122-808X
        31 45

Аннотация

Қазіргі кезде мәдениетаралық өзара әрекеттесусіз елестету мүмкін емес, сондықтан мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік 21 ғасырдың орталық құзыреттілігімен анықталды және шет тілін оқытудың түпкі мақсаты болып табылады. Тиісінше, ғалымдар, лингвистер, әдіскерлер, шет тілдерінің оқытушылары алдында байланыссыз билингвизм жағдайында МКҚ қалыптастырудың тәсілдері мен әдістерін әзірлеу міндеті тұр. Осыған байланысты, шет тілін тандемде үйренуді оқытудың тиімді әдісі ретінде қарастыруға болады, оның барысында үйренілетін тілдің табиғи тілдік ортасы мен мәдениетіне ену орын алады. Цифрлық технологиялардың мүмкіндіктері тілді офлайн және онлайн форматта тандемді оқытуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бұл зерттеу мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік тұжырымдамасын ашудың қазіргі заманғы ғылыми тәсілдеріне, оны қалыптастыру әдістері мен тәсілдеріне теориялық шолу болып табылады. Тілдік кедергіні еңсеру, мотивацияны арттыру, тұрақты негізде ана тілімен тілдік практика, әлеуметтік өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту және мәдениет туралы білім сияқты тандемді оқытуды пайдаланудың негізгі қағидаттары мен артықшылықтары қамтылады. Сондай-ақ, әдіс-тандемді басқа елдердегі оқу процесіне енгізу тәжірибесі талданады. Қорытындылай келе, автор тілді тандемде сәтті оқыту үшін қажетті негізгі ережелерді келтіреді.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-09-28

Как цитировать

Rakhimova, Y. S., & Seidikenova, A. S. (2023). Тандем әдісі мәдениетаралық коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру әдісі ретінде. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 191(3), 230–239. вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/4446

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы