Бейнелер антиномиясын зерттеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері И.А. Бунин университетінде
Аннотация
мәтіннің ерекше құрылымдылығымен ерекшеленеді: әр түрлі деңгейде ашылатын шығармалардың пәндік-психологиялық әлемін орналастыру аясындағы семантиканың біркелкі еместігі және конденсациясы. Көркем шығарманы түсіндірудің педагогикалық мәселесі ашылады. Авторлар шығармаларды талдау схемасын ұсынады: мәтін мазмұнының бастапқы деңгейі, шындықты түсіну деңгейі, идеяны түсіну. И.Бунин дүниенің антиномиясын сезінуімен ерекшеленеді: өмір қорқынышты және бір мезгілде әдемі, дүние құпиясы адам сезімінің бірегейлігінің құпиясымен байланысты. Махаббат, И.Буниннің пікірінше, адам мен оның іздеген ақиқат арасындағы бірлікті қалпына келтіруге қабілетті. Мақалада И.Бунин әңгімелерінің стильдік ерекшеліктері оның идеялары мен кейіпкерлерінің антиномиясы тұрғысынан қарастырылады. Бұл дүниені пәндік-психологиялық сипаттау арқылы көп деңгейлі ашылуы бар мәтіннің арнайы ұйымдастырылуымен анықталады. Авторлар И.Бунин шығармаларының мәтінін шынайы түсіну мен түсіндіру мәтіннің өзінің көп деңгейлі және көп қабатты құрылымына негізделген, өйткені оның шығармалары тақырыптық-оқиғалық жоспардағы семантиканың шоғырлануымен ерекшеленеді деп тұжырымдайды. , эмоциялық желінің қарқындылығының пайдасына сюжеттің динамикасынан ауытқу болған кезде. Оқырман шығарманың көркемдік әлеміне еніп, әлемді суретшінің көзімен көре алады, оның осы әлемге деген көзқарасын түсініп, белгілі бір дәрежеде оның түсінігін "жұқтыруы" керек. Осыдан кейін ғана шығарманы өзінің өмірлік көзқарастары мен эстетикалық талғамына байланысты түсіндіру туралы айтуға болады. Университет бағдарламасындағы әдеби шығарма біртұтас, бірақ көп деңгейлі жүйе ретінде қарастырылуы керек.
Түйін сөздер: антиномия, семантика, семиотика, И.Бунин, түсіндіру, мазмұны